Helyszín:
Budapesti tanfolyamok
Legyen motivált, céltudatos, önjáró, rendelkezzen kiváló kapcsolatteremtő és konfliktuskezelő képességekkel, legyen kreatív az ügyfelek igényeinek felkutatása során és legyen racionális is, hogy a számokat figyelemmel kísérve hozza az elvárt tervet, stb. stb. Van, akinek soknak tűnik mindez, azonban egy jó értékesítőnek ezeket, a képességeket illetve irányelveket magáénak kell tudni ahhoz, hogy jó eredményeket érhessen el.
Ön látott már 99%-ban megkötött üzletet? Mert, mi sem! Egy üzletkötő teljesítménye csak a 100% -os teljesítéssel, a valóban létrejött megállapodással mérhető. Akkor van esélyünk a kitűzött céljaink elérésére, ha üzletkötőink mindig a „csúcs közelében” teljesítenek. Naponta bővíteni és megtartani ügyfélkörünket lehet izgalmas, de nem mindig könnyű feladat. Javasolt programunk felkészíti az üzletkötőket arra, hogy milyen kommunikációs technikákkal illetve egyéb fortélyokkal tudják teljesítményüket növelni és ezzel együtt motiváltságukat is fenntartani.
Kiknek ajánljuk?
Kezdő értékesítőknek, valamint azoknak a már gyakorlatot szerzett munkatársaknak, akik szeretnék tudatosabban végezni munkájukat és elérni eddig megvalósíthatatlannak tűnő céljaikat.
Főbb témakörök:
- Az értékesítési munka alapelvei.
- Mi a különbség az amatőr és a profi értékesítő között?
- Ügyfélismeret, mint a siker egyik kulcsa.
- Az értékesítés helyes folyamata és azok elemei.
- Az értékesítés kommunikációs sajátosságai.
- Konfliktusok, konfliktuskezelési stratégiák.
Időtartam: 2 nap
Választható időpontok:
2009-01-22 - 2009-01-23
A TRÉNING HELYSZÍNE:
HUNGEST Hotel Griff *** 1113 Budapest, Bartók Béla út 152.
AZ OKATATÁS DÍJA:
72.000 Ft+Áfa /2nap
Amely tartalmazza: a teljes képzés, valamint a segédletek árát, továbbá a büfé költséget.
További információk:
www.eu-trening.hu,
eutrening@invitel.hu, 06-30-230-8971, 06-33-478-633
Jelentkezés:
www.eu-trening.hu